اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۳۶۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - 01 November 2023
سخنگوی تعزیرات:
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از رشد ۷۸ درصدی وصولی‌های اجرای احکام این سازمان در هفت ماهه نخست امسال خبر داد و گفت که در این مدت ۳۹۰ هزار و ۲۶۵ فقره پرونده تشکیل و به ۳۷۳ هزار و ۷۰۹ فقره پرونده رسیدگی شده است.
بیش از ۳۹۰ هزار پرونده در تعزیرات تشکیل شدبه گزارش عصرپرس از سازمان تعزیرات حکومتی، محمدعلی اسفنانی روز چهارشنبه با اشاره به کاهش ۱۴ درصدی پرونده‌های وارده این سازمان در هفت ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: از مجموع پرونده‌های وارده، ۲۸۷ هزار و ۴۰۶ فقره پرونده حوزه کالا و خدمات، ۲۷ هزار و ۳۱۶ فقره پرونده بهداشت، دارو و درمان و دامپزشکی و ۷۵ هزار و ۵۴۳ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز بوده است.

به گفته سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی، در هفت ماهه امسال ۲۶۴ هزار و ۳۶۸ فقره پرونده با محکومیت ۲۰۹ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال به اجرای احکام ارسال که با اجرای حکم ۲۴۳ هزار و ۲۹۱ فقره پرونده، ۳۱ هزار و ۴۳۲ میلیارد ریال جزای نقدی وصول شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه میزان وصولی اجرای احکام در مدت مشابه سال گذشته، ۱۷ هزار و ۶۸۱ میلیارد ریال بوده است از رشد ۷۸ درصدی وصولی پرونده های این سازمان خبر داد.
نام:
ایمیل:
* نظر: