اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۳۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۰ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 07 August 2023
رئیس سازمان بازرسی کل کشور:
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از تمامی مسئولان خواست برای تحقق شعار سال پای کار بیایند و بر این نکته تاکید کرد که یکی از راهکار‌های مهار تورم و رونق تولید کمک به واحد‌های صنعتی است.
کمک به واحدهای صنعتی یکی از راهکارهای مهار تورم و رونق تولید استبه گزارش عصررپرس، ذبیح الله خدائیان در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد با اشاره به تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم حضور مسئولان قوه در بین مردم اظهار کرد: در سند تحول قضایی تکریم ارباب رجوع و دیدار چهره به چهره مورد تاکید قرار گرفته و بر این اساس سفر به استان‌ها در دستور کار است.

وی با تاکید بر اینکه در سفر‌های رئیس قوه قضاییه و مسئولان، سعی در گره گشایی از مشکلات مردم است، گفت: یکی از اهداف سفر‌های استانی، تحقق شعار سال مهار تورم و رونق تولید است و با وجود اینکه مهمترین وظیفه برعهده دولت است و قوه قضاییه نقش پشتیبان دارد، اما بر اساس دستور رهبر معظم انقلاب علاوه بر وظایف خود به میدان آمده و به دولت کمک می‌کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور کمک به واحد‌های صنعتی، بنگاه‌های اقتصادی و کارآفرینان را یکی از راهکار‌های مهار تورم و رونق تولید دانست و تاکید کرد: در سفر‌های استانی بازدید از کارخانجات در دستور کار است و بر این اساس در راستای رفع موانع تولید اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمام قوا باید برای تحقق شعار سال به میدان بیایند، گفت: امروزه ایران نه تنها کشوری مصرف کننده نیست بلکه تولید کننده است و در تمامی بخش‌ها حرف برای گفتن دارد.

خدائیان با بیان اینکه باید همه دستگاه‌ها برای رونق تولید کمک کنند، بیان کرد: امروزه باید به فعالان اقتصادی به عنوان سرداران و سربازان اقتصادی نگاه کنیم و آن‌ها را مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهیم.

وی یکی از صنایع مهم لامرد را صنعت آلومینیوم دانست و گفت: در حال حاضر شاهد رشد بسیار خوب این صنعت هستیم که با تمام ظرفیت در حال فعالیت است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به اینکه برخی از صنایع در کشور به دلیل ضعف مدیریتی با چالش‌هایی روبه رو است، تصریح کرد: سازمان بازرسی کل کشور، دستگاه نظارتی فراقوه‌ای است و اگر در بخشی، کوتاهی در اجرای قانون صورت گیرد، موضوع پیگیری شده و از سوءجریان پیشگیری می‌کند.

خدائیان بر لزوم تامین برق صنایع به ویژه آلومینیوم تاکید کرد و گفت: باید با برنامه ریزی از بروز مشکل در این حوزه جلوگیری کرد.

رئیس سازمان بازرسی بر لزوم تسریع در بهره‌برداری فاز‌های پروژه نیروگاه غدیر با کمک ایمیدرو و متولیان امر تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دغدغه‌های مردم این شهرستان پیرامون آبرسانی بیان کرد: برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، باید روستا‌ها توسعه یابد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور قول مساعد داد که این سازمان مسائل و مشکلات طرح شده را در چارچوب وظیفه قانونی دنبال خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: