اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - 25 July 2023
معاون قوه قضائیه:
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با محکومیت‌ جنایت‌ قرآن‌سوزی در سوئد و دانمارک، تاکید کرد که‌ عاملان این‌ جنایت‌ باید در انتظار اشد مجازات از سوی دادگاه‌های کشورهای اسلامی‌ باشند.
نقض‌ حقوق ٢ میلیارد مسلمان، تاوان سنگین خواهد داشتبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، اصغر جهانگیر با اشاره به‌ پیام رهبر حکیم‌ انقلاب در پی‌ جسارت به‌ ساحت‌ قرآن مجید در سوئد و تاکید معظم‌له‌ مبنی‌ بر اینکه‌ «اشد مجازات برای عامل‌ جسارت به‌ ساحت‌ قرآن مجید مورد اتفاق همه‌ علمای اسلام است»، افزود: این‌ فرمان رهبر انقلاب نباید بر زمین‌ بماند و عاملان این‌ جنایت‌ بزرگ باید در انتظار اشد مجازات از سوی دادگاه‌های کشورهای اسلامی‌ باشند و این‌ مطالبه‌ آحاد مسلمانان در اقصی‌ نقاط جهان است.

جهانگیر به‌ سناریوها و توطئه‌های پشت‌ پرده در زمینه اسلام هراسی‌ اشاره کرد و گفت: امروز منطق‌ اسلام مهم‌ترین‌ عامل‌ گرایش‌ افراد به‌ اسلام است‌ و با وجود همه‌ اسلام‌هراسی‌ها نتوانسته‌اند جلوی گرایش‌ به‌ اسلام را بگیرند؛ برای همین‌ است‌ که‌ امروز جمعیت‌ مسلمانان از ٢ میلیارد نفر عبور کرده و هر روز که‌ می‌گذرد انوار این‌ دین‌ مقدس در جهان، شعاع بیشتری پیدا کرده است.

وی در همین‌ راستا به‌ سکوت مدعیان حقوق بشر اشاره کرد و گفت‌: واقعا این‌ ننگ‌ و رسوایی‌ بزرگی‌ برای مدعیان حقوق بشر است‌ که‌ در برابر این‌ جنایت‌ بزرگ ساکت‌ هستند یا خود را به‌ خواب زده‌اند.

معاون قوه قضائیه‌ اضافه‌ کرد: عجیب‌ است‌ که‌ نقض‌ مسلم‌ حقوق ٢ میلیارد مسلمان را به‌ اسم‌ آزادی جا می‌زنند و آن را آزادی بیان معرفی‌ می‌کنند. این‌ منطق‌ زشت‌ و پلشت‌ چیزی جز سربریدن آزادی نیست. سیمای بدون بزک مدعیان حقوق بشر عیان و نمایان شده است‌ و قطعا جهان اسلام و همه‌ آزادی‌خواهان در برابر این‌ جنایت‌ آرام نخواهند نشست.

جهانگیر به‌ این‌ مقوله‌ اشاره کرد که‌ چندی پیش‌ رهبر انقلاب فرمودند که‌ ما در یک‌ جنگ‌ تمدنی‌ با غرب هستیم، و در همین‌ راستا افزود: دست‌ ِغرب در جنگ‌ تمدنی‌ با اسلام خالی‌ است‌ و این‌ اسلام ناب است‌ که‌ با دست‌ برتر، تحولات را رقم‌ خواهد زد و توطئه‌ها و جنایت‌هایی‌ مثل‌ قرآن‌سوزی در سوئد و دانمارک، نمی‌تواند معادلات را برهم‌ بزند.
نام:
ایمیل:
* نظر: