اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۳۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۹ تير ۱۴۰۲ - 20 July 2023
فرمانده کل انتظامی کشور در رابطه با رویکرد پلیس در حوزه حجاب و عفاف گفت: پلیس مقتدرانه و هوشمندانه در حوزه حجاب که خواست و مطالبه خود مردم است به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل می کند و از مردم عزیز هم کمال تشکر را داریم که در این حوزه ما را همراهی و حمایت می کنند.
سردار رادان: افزایش رصدهای حوزه کویر با تجهیزات نوین پایشیبه گزارش عصرپرس، سردار "احمدرضا رادان"در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: در حوزه کویر نه تنها در سطح استان پهناور کرمان بلکه در سطح کشور برنامه داریم با مانوری که در حوزه یگان تکاوری انجام خواهد شد با استفاده از تجهیزات نوین و پهپادی، رصد کویر به صورت نوبه ای مورد پایش گسترده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: سازماندهی و ساختار لازم برای این امر در حال صورت گرفتن است و به زودی عموم مردم و به ویژه اهالی همجوار کویر شاهد آثار آن در حوزه ارتقاء امنیت خواهند بود.

سردار رادان  افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق نیز ما قول دادیم در سال 1402 برای تحقق شعار"رشد تولید، مهار تورم" اقدامات گسترده ای انجام دهیم به نحوی که در حوزه مقابله با قاچاقچیان و مخلان امنیت اقتصادی برخوردهای سخت‌تری صورت بگیرد و ان شاءالله در همه شئون قاچاق از مرز تا عمق کشور پیگیر اقدامات اثربخشی هستیم که البته در این راستا لازم است یک سری حمایت ها هم صورت بگیرد.

 فرمانده کل انتظامی کشور در زمینه ساماندهی اتباع خارجی نیز تصریح کرد: این موضوع در دستور کار تمامی مراکز مرتبط با امور اتباع قرار دارد و این ساماندهی شامل این می شود که چه تعداد اتباع مجاز هستند و چه تعداد اجازه اقامت طولانی مدت دارند و نکته بعدی ساماندهی امور کار و شغلی این افراد است که بایستی برای این ظرفیت هم تصمیماتی گرفته شود.

سردار رادان در پاسخ به سوالی در رابطه با رویکرد پلیس در حوزه حجاب و عفاف نیز بیان داشت: در این رابطه جا دارد از همکاران عزیزم تشکر داشته باشم که مقتدرانه و هوشمندانه در حوزه حجاب که خواست و مطالبه خود مردم است به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل کردند، همچنین از مردم عزیز هم کمال تشکر را داریم که در این حوزه ما را همراهی، همکاری و حمایت کردند و همه باید بدانند این مسیر و این ماموریت به واسطه عمل خیرخواهانه عموم مخاطبان بدون بازگشت ادامه می یابد.
نام:
ایمیل:
* نظر: