اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۶ - ۲۴ تير ۱۴۰۲ - 15 July 2023
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده خبرداد:
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از برنامه‌های حمایتی این نهاد از خانواده‌ها در ۹ محور تا سال آینده خبر داد.
حمایت معاونت امور زنان ریاست جمهوری از خانواده‌ها در ۹ محوربه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، انسیه خزعلی در مراسم تجلیل از بازنشستگان و خانواده های مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری سالن اجلاس سران گفت: پیامبر اکرم (ص) می فرمایند یک ساعت نشستن در کنار خانواده بهتر از اعتکاف در مسجد النبی است. همچنین ارتباطی که برای رحمت و مودت بین خانواده ها تبادل می شود بسیار اهمیت دارد زیرا سبب پر کردن خلأءهای جامعه خواهد شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: گفتمان محبت آمیزی که بین خانواده رد و بدل می شود بسیار ثواب دارد و این محبت و هدیه، تحکیم و انسجام خانواده را در پی خواهد داشت تا مهر خانواده ها افزون شود.

وی با اشاره برنامه های معاونت ریاست جمهوری برای کمک به تحکیم خانواده اظهار داشت: با کمک نهادها و ارگان هایی که برای کمک به استحکام خانواده تلاش می کنند، چنین رویدادهایی برای همبستگی و انسجام خانواده تا سال آینده ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه آن نیز برگزار خواهد شد.

خزعلی درباره رویدادهایی که در این مدت برگزار می شود، توضیح داد: این رویدادها در ۹ محور با پشتیبانی نهادهای دولتی انجام خواهد شد تا همه مسائل خانواده را بررسی و رصد کنند.

وی درباره عناوین محورهایی که در دستور کار معاونت امور زنان ریاست جمهوری و سایر نهادهای مرتبط قرار دارد، تصریح کرد: گروه مدیریت و موفقیت خانواده، تربیت دینی خانواده، مد و لباس خانواده، رسانه و خانواده، تغدیه و سفره خانواده، بازی و اوقات فراقت خانواده، اصالت و فرهنگ خانواده، سلامت خانواده و جمعیت و نشاط خانواده از جمله مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان این مراسم از برخی بازنشستگان نهاد ریاست جمهوری قدردانی شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: