اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۷ تير ۱۴۰۲ - 08 July 2023
کمتر از یک هفته از سخنان رئیس قوه قضاییه رخ داد:
برخورد درون دستگاهی با دادستان متخلف یک شهر کمتر از یک هفته از سخنان رئیس قوه قضاییه کمتر از یک هفته از اظهارات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه شورایعالی قضایی، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه دادستان یک شهر در استان مازندران را بازداشت کرد.
برخورد درون دستگاهی با دادستان متخلف یک شهربه گزارش عصرپرس، کمتر از یک هفته از اظهارات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جلسه شورایعالی قضایی، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه دادستان یک شهر در استان مازندران را بازداشت کرد.

رئیس عدلیه در اظهارات خود پس از دیدار کارکنان دستگاه قضایی با رهبر انقلاب به صیانت از نیرو‌های دستگاه قضایی در مسائل اخلاقی و مالی اشاره کرده بود. محسنی اژه‌ای به شان و شئون دستگاه قضایی، قاضی، کارمند اشاره و عنوان کرده بود افراد باید شان و شئون سیستم قضایی را رعایت کنند تا افراد قلیل چهره جمعیت اکثر غریب به اتفاق دستگاه قضایی را مخدوش نکنند.

بازداشت دادستان یکی از شهر‌های استان مازندران در جهت مقابله همه‌جانبه با فساد در دستگاه قضایی 

 در پی تاکید‌ات مکرر رئیس قوه قضاییه مبنی بر برخورد قاطع با تخلفات درون دستگاهی، مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه طی روز‌های گذشته دادستان یکی از شهر‌های استان مازندران را بازداشت کرد.

قابل ذکر است نهاد تحقیق و بازداشت فرد مورد اشاره مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه است که در راستای وظایف ذاتی خود و برخورد با تخلف درون دستگاهی به پرونده این فرد ورود و وی را بازداشت کرده است.



برای دادستان مورد اشاره پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر: