اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۳۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - 12 June 2023
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد:
معاون اول رئیس جمهور اقدامات انجام شده در اجرای پروژه سامانه مودیان را پراهمیت و مثبت ارزیابی کرد و گفت: اجرای این پروژه به شفاف‌سازی اقتصاد و جلوگیری از فساد منجر می‌شود.
شفاف‌سازی اقتصاد و جلوگیری از فساد با اجرای پروژه سامانه مودیانبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، محمد مخبر در جلسه شورای اقتصاد با اشاره به گزارش رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از پیشرفت پروژه سامانه مودیان اظهار داشت: اجرای این پروژه می تواند آثار مثبتی به همراه داشته باشد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین با اشاره به گزارش سازمان برنامه و بودجه از آسیب‌شناسی مصوبات تسهیلات مالی خارجی شورای اقتصاد و اعلام اینکه عملکرد بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها بهتر بوده است، بر لزوم در اولویت قرار گرفتن بخش خصوصی برای اجرای طرح ها از طریق فاینانس تاکید کرد.

مخبر از رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز خواست با وجود اینکه دولت به صورت مستمر جلساتی را برای تحقق رشد تولید و مهار تورم در دستور کار خود دارد، برنامه ای جامع و دقیق برای عملیاتی سازی، تحقق رشد تولید و مهار تورم تدوین و در جلسات آتی شورای اقتصاد ارائه کند.

شورای اقتصاد در این جلسه برخی درخواست های دستگاه های اجرایی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

در این جلسه که وزرای امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نیرو، سرپرستان وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صمت، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس کل بانک مرکزی و سخنگوی دولت نیز حضور داشتند، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گزارشی از پیشرفت پروژه سامانه مودیان و نماینده سازمان برنامه و بودجه نیز گزارشی از آسیب شناسی مصوبات تسهیلات مالی خارجی شورای اقتصاد طی یک دهه اخیر ارائه کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: