اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۳۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 19 May 2023
پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پتروشیمی خراسان در حاشیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
پژوهشگاه صنعت نفت و پتروشیمی خراسان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردندبه گزارش عصرپرس، پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت پتروشیمی خراسان با امضای این تفاهم‌نامه که با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه دومین روز بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا شد، در زمینه صنعت گاز طبیعی مایع شده (ال‌ان‌جی) همکاری می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام مطالعات طراحی مفهومی و امکان‌سنجی فنی و اقتصادی احداث کارخانه ال‌ان‌جی با هدف پیک‌سایی مصرف گاز در شرکت پتروشیمی خراسان دنبال شود، همچنین این دو مجموعه قرار است در زمینه طراحی مهندسی کارخانه ال‌ان‌جی و نظارت فنی بر احداث کارخانه ال‌ان‌جی با یکدیگر همکاری داشته باشند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز چهارشنبه (۲۷ اردیبهشت‌ماه) به‌طور رسمی آغاز به‌کار کرد، این رویداد هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر است و ۳۰ اردیبهشت‌ماه (شنبه) به‌کار خود پایان می‌دهد. نمایشگاه امسال با رونق دوباره صنعت نفت شاهد حضور ۲۰۰ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان است.
نام:
ایمیل:
* نظر: