اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۳۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - 14 April 2023
فرمانده فراجا:
فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس هر سال پرشورتر از سال قبل و با انگیزه بیش‌تری حضور یافته و این امر نوید بخش است که اسرائیل زودتر از ۲۵ سالی که گفته شده، نابود می شود.
راهپیمایی قدس هرسال پرشورتر و با انگیزه‌تر برگزار می‌شودبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، سردار احمدرضا رادان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران افزود: حضور در این راهپیمایی انجام تکلیف و در حقیقت انجام وظیفه شرعی، دینی، انسانی و البته یک وظیفه شخصی است.

وی ادامه داد: مردم ایران و جهان روز قدس را تکلیف دینی خود می دانند این تکلیف بر این اساس است که ظلمی روا شده و مورد مظلومیت قرار گرفته اند. هر مسلمانی وظیفه دارد که از مظلوم حمایت کند و بر ظالم بتازد.

فرمانده کل نیروی انتظامی با بیان اینکه روز به روز به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس افزوده می شود، اظهار داشت: این بدان معناست که شاهد آن باشیم اسرائیل به زودی نابود شود و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، خودشان کاری می کنند که نابودیشان را جلو بیندازند.

وی درباره اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: در این باره به تفصیل توضیح داده شده و بر همین اساس از فردا - ۲۶ فروردین - این برنامه اجرا خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: