اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - 12 April 2023
رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد که به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) مبلغ ۶۰۰ هزار تومان هدیه نقدی به حساب تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در سراسر کشور واریز شده است.
واریزهدیه نقدی بنیاد مستضعفان به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستیبه گزارش عصرپرس، پرویز فتاح با علام این خبر اظهار کرد: طبق سنت حسنه‌ای که از چهار سال گذشته و از سال ۹۹ داشتیم، آمار ایتام دختر و پسر سراسر کشور را از کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی می‌گیریم و مبلغی را به حساب آنها واریز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته طی مکاتباتی که انجام شد هر دو سازمان آمار خود را اعلام کردند، ادامه داد: در مجموع بیش از ۱۹۰ هزار فرزند عزیز یتیم را در سراسر کشور از این دو سازمان از سراسر کشور گرفتیم و به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) که ابو الایتام شهره هستند، دیروز با هماهنگی دو سازمان به حساب همه آنها در کشور مبلغ ۶۰۰ هزار تومان واریز کردیم.

وی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان بیش از 114 میلیارد تومان را به حساب این عزیزان واریز کرده است، ادامه داد: علاوه بر این کمک معیشتی به ایتام، بنیاد مستضعفان طی سال گذشته بیش از یک میلیون بسته معیشتی را در اختیار خانواده های نیازمند تحت پوشش این دو نهاد حمایتی قرار داده و این مسیر همچنان ادامه دارد.

به گفته فتاح، بیش از 160 هزار یتیم تحت پوشش کمیته امداد، 27 هزار یتیم تحت پوشش بهزیستی و بیش از 5 هزار یتیم وابسته به مجموعه های بهزیستی، این هدیه معیشتی 600 هزار تومانی بنیاد مستضعفان را دریافت کرده اند.
نام:
ایمیل:
* نظر: