اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۳۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - 09 April 2023
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان اعلام کرد
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده درباره مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه، گفت: قرار است برنامه ساماندهی حجاب به صورت متمرکز و نه پراکنده و سلیقه‌ای برنامه‌ریزی شود.
برنامه ساماندهی حجاب به صورت متمرکز است نه سلیقه‌ایبه گزارش عصرپرس، انسیه خزعلی در حاشیه دیدار از نمایشگاه قرآن علت این که خانم‌ها بیشتر از آقایان در میان بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن حضور دارند، را بیان و اظهار کرد: همیشه علاقه‌مندی خانم‌ها به مباحث تربیتی و فرهنگی بیشتر از آقایان بوده است. مخصوصاً در مباحث دینی خانم‌ها استقبال بیشتری نشان می‌دهند و از این مسئله باید استقبال کرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: خانم‌ها محور خانواده هستند. پس باید زمینه را برای فعالیت و استفاده بهتر آن‌ها از نمایشگاه قرآن فراهم کرد.

خزعلی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم اینکه خانم‌ها به مباحث فرهنگی ارادت ویژه‌ای دارند یکی از نمونه‌های تجلی رحمت الهی در بانوان است.

وی همچنین درباره مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه بیان کرد: قرار است برنامه ساماندهی حجاب به صورت متمرکز و نه پراکنده و سلیقه‌ای برنامه‌ریزی شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت ریاست حمهوری در امور زنان و خانواده، وی افزود: این برنامه به صورت متمرکز در ستادی که در وزارت کشور برگزار شده تصمیم‌گیری شده و به بخش‌های مختلف ابلاغ می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: