اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - 08 June 2017
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: یکی از تروریست های بازداشت شده، زنی است که در مرقد مطهر حضرت امام (ره) همدست تروریست های معدوم بود.

یک زن همدست تروریست ها بازداشت شد

به گزارش عصرپرس به نقل از خبرنگار صدا و سیما؛ علاءالدین بروجردی در حاشیه عیادت از شماری از مصدومان واقعه تروریستی تهران در بیمارستان طرفه در پاسخ به سوالی درباره آخرین یافته های اطلاعاتی از واقعه تروریستی دیروز افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه دارد و نیروهای اطلاعاتی در حال بازجویی هستند و طبعاً اطلاع رسانی مناسب و به هنگام را خواهند داشت.

وی روند کار را کاملاً تحت کنترل دانست و گفت: حادثه دیروز تلخ بود و در عین حال از موضع ضعف ترویست ها انجام شد که مشخصاً مردم را هدف قرار دادند همچنانکه در مرقد امام (ره) که درصدد ورود به صحن مطهر و فاجعه آفرینی بودند اما خوشبختانه با الطاف الهی و عملکرد بسیار خوب نیروهای اطلاعاتی و انتظامی ناکام ماندند.

بروجردی افزود: در مجلس شورای اسلامی نیز که صحن مجلس را هدف قرار داده بودند با عملکرد بسیار خوب نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناجا ناکام ماندند و فقط توانستند به ساختمان جانبی مجلس که مربوط به مراجعات مردمی بود ضربه بزنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: اینگونه حرکات زبونانه و رذیلانه به هیچ وجه نمی تواند هیچ گونه تأثیری در اراده پولادین ملت ایران داشته باشد.

وی همچنین درباره ملیت تروریست ها گفت: همانطور که معاون شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد، تابعیت آنان داخلی است یعنی افرادی که جذب گروهک ها شده اند از اینجا رفته، آموزش دیده و بازگشته اند اما اطلاعات دقیق به تدریج به اطلاع مردم خواهد رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر: