اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۳۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - 19 February 2023
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار درباره وقوع باد شدید در پایتخت گفت: شهروندان از تردد در کنار سازه‌های سست خودداری کنند.
هشدار برای وزش باد شدید در تهرانبه گزارش سرویس اقتصادی عصرپرس، حامد یزدی‌مهر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد باد شدید در استان تهران خبر داد و افزود: طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی از امروز یکشنبه ۳۰ بهمن تا چهارشنبه سوم اسفند شاهد وزش باد شدید در استان تهران هستیم.

وی درباره احتمال آسیب سازه‌های موقت و شکستن برخی درختان در پایتخت هشدار داد و اظهار داشت:بنابراین به همه شهروندان توصیه می‌شود از تردد در کنار سازه‌های سست و نیمه کاره و درختان کهنسال و عدم استقرار در مناطق مرتفع نظیر داربست‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درباره سقوط بهمن در مناطق مستعد نیز هشدار داد و افزود توصیه مداوم مدیریت بحران نداشتن فعالیت کوهنوردی توسط کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای در چنین شرایطی است.

وی ادامه داد: به کشاورزان استان تهران تهران توصیه می‌شود نسبت به محافظت از محصولات و تأسیسات کشاورزی تمهیدات لازم را بیاندیشند.

یزدی مهر از آماده‌باش کامل مدیریت بحران در استان تهران نیز خبر داد و اضافه کرد: به همین منظور آمادگی ارگان‌های ذیربط ضروری است.
نام:
ایمیل:
* نظر: