اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۳۳۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - 15 February 2023
معاون رئیس جمهور مطرح کرد؛
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر آمادگی این معاونت برای ترویج و تبیین حماسه‌های زنان آزاده سیاسی در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، تاکید کرد.
اعلام آمادگی معاونت زنان برای تبیین حماسه‌های زنان آزاده سیاسی در پیروزی انقلاببه گزارش عصرپرس، انسیه خزعلی در دیدار با تعدادی از بانوان زندانی سیاسی دوران مبارزات انقلاب اسلامی و مسئولان باغ موزه قصر، افزود: البته این مساله نباید منحصر به خود مبارزان باشد بلکه خانواده‌های آنان نیز از آن دوران و سختی‌ها خاطره‌های فراوانی دارند که باید بتوان آن را به صورت کتاب و فیلم تولید کرد.

وی اظهار داشت: وظیفه ما این است که اجازه ندهیم این مجاهدت‌ها فراموش شود و قطعا اگر ما این کار را نکنیم، دیگران این دوران را به صورت غلط روایت خواهند کرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به سختی‌های دوران مبارزه برای زندانیان و خانواده‌های آنان، گفت: انگیزه‌های پاک شهدای انقلاب اسلامی باعث شد که حرکت انقلاب ما امروز به این نقطه برسد.

خزعلی با تاکید بر اینکه آثار تولیدی باید به گونه‌ای باشد که تأثیرگذاری لازم را داشته باشد، تصریح کرد: در حوزه مستندسازی با موضوع بانوان زندانی دوران مبارزات، ما در معاونت زنان می‌توانیم شروع کننده باشیم و پیگیری‌های لازم را برای مستندسازی خاطرات آنها انجام دهیم.

در این دیدار، جمعی از بانوان که از آزادگان سیاسی پیش از انقلاب بودند به بیان خاطرات و دغدغه‌های خود درباره مستندسازی خاطرات آن دوران پرداختند.
نام:
ایمیل:
* نظر: