اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - 06 June 2017
رییس پلیس فتا استان آذربایجان غربی خبر داد
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از رسیدگی به پرونده‌ای خبر داد؛ دامادی که با فکر انتقام جویی ، اقدام به هتک حیثیت مادر زن خود در فضای مجازی کرد .
هتک حیثیت مادر زن در فضای مجازی از سوی داماد
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ حسن کوره بلاغی در تشریح این پرونده اظهار کرد: احدی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی در این پلیس حاضر و در تحقیقات مقدماتی بیان داشت، شخصی با ایجاد اکانت کاربری ناشناس شماره همراه بنده را در فضای مجازی منتشر نموده و مطالب ناشایستی را به بنده افترا نموده است که این امر موجب آزار و اذیت روحی و روانی، هتک حیثیت و آبروریزی بنده گردیده است. که شاکی ضمن اعلام شکایت خواستار رسیدگی گردید.

اين مقام انتظامی افزود: در اين خصوص پرونده قضایی تشکیل و با انجام تحقیقات مقدماتی و با به کارگیری شگردهای فنی و تخصصی نهایتا هویت متهم معلوم گردیده و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار و در تحقیقات به عمل آمده نامبرده که در ابتدا منکر قضیه بود. با مشاهده دلایل فنی موجود لب به اعتراف گشوده و اعلام داشت که بنده داماد شاکیه هستم و به علت اختلافات خانوادگی فی ما بین تصمیم گرفتم از طریق پخش شماره همراه وی و نسبت دادن مطالب ناروا، در فضای مجازی از ایشان انتقام جویی نمایم. در ادامه رسیدگی به روند پرونده  متهم به دادسرا معرفی و قرار مناسب صادر گردید.

سرهنگ کوره بلاغی در این خصوص هشدار داد: تمامی کسانی که قصد سوء استفاده از فضای مجازی را داشته و اقدام به انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی و خصوصی افراد بدون اجازه آنها در سایت ها و شبکه های اجتماعی مجازی کنند مجرم بوده و برابر قانون دستگیر و متحمل مجازات خواهند شد.



نام:
ایمیل:
* نظر: