اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۳۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۱۸ دی ۱۴۰۱ - 08 January 2023
سخنگوی شهرداری تهران عنوان کرد:
سخنگوی شهرداری تهران گفت: در قالب بیستمین شنبه امید و افتخار، بهسازی 505معبر در بافت فرسوده شامل اجرای 56هزار تن آسفالت و 30کیلومتر عملیات اجرای نهر در مناطق 9، 10، 12، 13، 14 و 17 به بهره‌برداری رسید.
سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با .... عنوان کرد
خبرنگار: معصومه مرادی

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی عصرپرس،عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در خصوص جزییات بیستمین هفته از افتتاح‌های شهرداری تهران اظهار داشت: روز شنبه 17 دی‌ماه در قالب بیستمین شنبه امید و افتخار، به همت کادر فنی و عمرانی شهرداری تهران، بهسازی ۴۰۰ معبر در بافت فرسوده شامل اجرای 56 هزار تن آسفالت و 30 کیلومتر عملیات اجرای نهر در مناطق 9، 10، 12، 13، 14 و 17 به بهره‌برداری رسید.

سیاست‌های تشویقی شهرداری در راستای نوسازی املاک بافت فرسوده

وی با اشاره به ساماندهی چالش‌های بافت فرسوده به عنوان یکی از سیاست‌های مدیریت شهری در دوره ششم افزود: علاوه بر سیاست‌های تشویقی در راستای نوسازی املاک بافت فرسوده، به‌روزرسانی زیرساخت‌های این مناطق از جمله تعریض و روکش آسفالت معابر، بهسازی کانال‌ها و انهار و زیرساخت‌هایی که به مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی نیازمند است، در دستور کار قرار دارد.

سخنگوی شهرداری تهران درباره ارزش پروژه‌های مذکور در حوزه بهسازی و نوسازی معابر بافت‌های فرسوده گفت: پروژه‌های مذکور در مجموع بالغ بر 233 میلیارد تومان هزینه داشته است.

5 مرکز توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار نیز روز شنبه افتتاح می‌شود

محمدخانی در ادامه با اشاره به اینکه 5 مرکز توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار نیز روز شنبه افتتاح می‌شود، ادامه داد: دیگر پروژه حائز اهمیت روز شنبه افتتاح 5 مرکز توانمندسازی با تمرکز بر آموزش مهارت‌های لازم به بانوان سرپرست خانوار، کودکان و بانوان بدسرپرست بود.
وی بر ضرورت مهارت‌آموزی بانوان سرپرست خانوار و فعال اقتصادی تأکید کرد و افزود: بر این اساس، 600 فرصت شغلی برای افراد مذکور برای فعالیت در زمینه‌هایی نظیر تولید پوشاک، خیاطی و ... ایجاد شده است که افراد شاغل شامل قوانین وزارت کار و بسته‌های معیشتی خواهند شد. 





نام:
ایمیل:
* نظر: