اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۰۳ دی ۱۴۰۱ - 24 December 2022
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: در سه روز اخیر بارش برف، کولاک و آبگرفتکی معابر، ۱۶ استان کشور را دربرگرفت که از این تعداد، استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان به خدمات امدادی نیاز داشتند.
برف، کولاک و آبگرفتگی در ۱۶ استان کشوربه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از جمعیت هلال‌احمر، مهدی ولی‌پور در تشریح خدمات امدادی ارائه شده در سوانح جوی سه روز گذشته، افزود: از اول دی‌ تا ساعت هفت صبح امروز سوم دی، ۱۶ تیم عملیاتی شامل ۵۶ امدادگر و نجاتگر جمعیت در ۱۲ منطقه (٩ محور، یک شهر و ۲ روستا) به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

وی اظهارداشت: در این مدت، امدادگران به ٢٨١ نفر امدادرسانی کردند و ۲۸ نفر دیگر به صورت اضطراری اسکان دادند؛ همچنین ۵۴ دستگاه خودرو از برف رهاسازی و هشت واحد مسکونی نیز از آب تخلیه شد و برخی اقلام از جمله نایلون، پتو، برنج و کنسرو میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

براساس این گزارش، مرکز مدیریت راه‌های کشور امروز شنبه سوم دی از بارش برف و باران در محورهای شمالی از جمله چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال خبر داد و اعلام‌ کرد: بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان دیگر از جمله کردستان، اردبیل، اصفهان، ایلام و فارس گزارش شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: