اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: ۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - 30 May 2017
وزیر ورزش و جوانان
وزیر ورزش و جوانان گفت: میزبانی رقابت های بین المللی ورزش سه گانه برای ایران مهم است و امیدواریم کنفدراسیون ورزش سه گانه آسیا همکاری لازم را با ایران داشته باشد.
میزبانی مسابقات بین المللی سه گانه در آسیا برای ایران مهم است
به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دیدار جاستین پارک و ویجی تر ناوین رئیس و دبیر کل کنفدراسیون ورزش سه گانه آسیا با اشاره به برگزاری شصت و سومین جلسه هیات اجرایی این کنفدراسیون در تهران گفت: برگزاری این نشست در ایران به توسعه ورزش سه گانه در کشور کمک می کند.

وی اضافه کرد: سیاست وزارت ورزش و جوانان سرمایه گذاری و تمرکز ویژه در همه رشته های ورزشی است و ورزش سه گانه نیز به دلیل جذابیت در بین جوانان حائز اهمیت است.

وزیر ورزش و جوانان به اهمیت میزبانی رویدادهای مختلف این رشته در کشور اشاره کرد و گفت: برگزاری این مسابقات نیاز به همکاری سایر دستگاه ها دارد که با هماهنگی رئیس فدراسیون ورزش سه گانه ایران در حال انجام است.

سلطانی فر اضافه کرد: برای ما میزبانی مسابقات بین المللی این رشته در آسیا و منطقه مهم است و امیدواریم کنفدراسیون آسیا در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

جاستین پارک رئیس کنفدراسیون ورزش سه گانه آسیا نیز در این دیدار گفت: ورزش سه گانه نیاز به هماهنگی سایر دستگاه ها دارد و سال آینده که بازی های آسیایی را در پیش داریم امیدواریم ایران نتایج خوبی کسب کند.

محمدعلی صبوری رئیس فدراسیون ورزش سه گانه ایران نیز در این دیدار افزود: تلاش زیادی برای فعال کردن این رشته در غرب آسیا و آسیای میانه انجام دادیم و امیدواریم با همکاری همه جانبه به زودی میزبان جام کاسپین در منطقه آزاد انزلی باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: