اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - 29 May 2017
شاگردان منصوریان با توجه به پیروزی 1- 0 در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی مقابل العین امارات شانس خوبی برای صعود به جمع ۸ تیم برتر آسیا دارند.

ارتش آبی منصوریان در آستانه صعودبه گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری عصرپرس، تفکرات علیرضا منصوریان در این بازی شاید برخلاف آن چیزی باشد که خیلی ها تصور می‌کنند. او به هیچ وجه قصد ندارد در این دیدار همچون بازی رفت با تک مهاجم مقابل حریف بازی کند و برخلاف بسیاری از پیش‌بینی‌ها، او اغلب از داشته‌هایش در فاز تهاجمی سود می‌برد.

کاوه رضایی بهترین گلزن آسیایی استقلال که در بازی گذشته تک مهاجم آبی پوشان بود و در نهایت نیز با گلزنی خود شرایط صعود تیمش به مرحله بعدی را تسهیل کرد، در این بازی تنها مهاجم تیمش نخواهد بود و به احتمال بسیار زیاد جابر انصاری که به جای فرشید اسماعیلی محروم در ترکیب آبی پوشان قرار می‌گیرد، با کمترین فاصله نسبت به رضایی قرار می گیرد تا عملا نقش مهاجم دوم آبی پوشان را ایفا کند. البته کاوه رضایی با 5 گل زده در تعقیب مهدی طارمی نیز هست که این بازیکن پرسپولیس با 6 گل زده عنوان آقای گل این دوره را دارد.

امکان استفاده از علی قربانی در ترکیب ثابت تیم آبی ها نیز وجود دارد و در این صورت قوای تهاجمی تیم منصوریان در امارات دو چندان خواهد شد.

ورزشگاه 15 هزار نفری هزاع بن زائد که در سال 2014 با بودجه ای نزدیک به 40 میلیون دلار تاسیس شده، امشب از ساعت 23:30 دقیقه به وقت تهران میزبان دیدار برگشت استقلال تهران در مقابل العین امارات است و قضاوت دیدار به یک تیم داوری کره جنوبی سپرده شده که داور وسط«او هیونگ جینی» است.

در دیگر مسابقه امشب لیگ قهرمانان آسیا، الاهلی امارات از اهلی عربستان پذیرایی می‌کند و دیدارتیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان برابر رقبایشان سه‌شنبه شب برگزار میشود.

نام:
ایمیل:
* نظر: