اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۳۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - 29 May 2017
فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا نامزد دریافت جایزه اصلی چهار بخش از جشنواره فیلم مادرید شد.

بادیگارد94 در انتظار 4 جایزه بین المللی 2018به گزارش سرویس فرهنگ هنری خبرگزاری عصرپرس، فیلم سینمایی بادیگارد پس از موفقیت در کشور اکنون با راهیابی به بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم مادرید، در 4 بخش این جشنواره کاندیدای جایزه اصلی شد.

بادیگارد در جدیدترین حضور بین‌المللی خود به بخش مسابقه جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید راه یافته و در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول مرد(پرویز پرستویی)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد(بابک حمیدیان)، بهترین فیلم خارجی ( احسان محمد حسنی) و بهترین تدوین (مهدی حسین وند) نامزد دریافت جایزه اصلی جشنواره شده است.

این اولین باری نیست که فیلم بادیگارد کاندید جوایز مهم شده است زیرا این فیلم در سال 94 توانست در 7 بخش کاندید دریافت سیمرغ شود که در پایان توانست دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند. 

بادیگارد94 در انتظار 4 جایزه بین المللی 2018


موضوع این فیلم درباره بادیگاردی است به نام «حیدر» که وظیفه حفاظت از مسؤولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. حیدر شخصیت آرمانگرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند و این مسائل او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند. نقش حیدر را در بادیگارد پرویز پرستویی بازی کرده است.

بادیگارد94 در انتظار 4 جایزه بین المللی 2018

جشنواره بین‌المللی فیلم مادرید که ششمین دوره خود را پشت سر می‌گذارد در زمینه‌ فیلم سینمایی، فیلم کوتاه، مستند کوتاه و بلند و پویانمایی فعالیت می‌کند.

آثار برگزیده جشنواره مادرید از تاریخ17 تا 26 تیرماه (7 تا 17 جولای سال 2018) در بخش نهایی به رقابت می‌پردازند.

نام:
ایمیل:
* نظر: