اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - 03 November 2022
رئیس پلیس پایتخت از دستگیری عاملان شهادت «آرمان علی وردی» خبر داد.
جزییات دستگیری عاملان شهادت «آرمان علی‌وردی/واقعیت ماجرای ربوده شدن پدر علم ژنتیک ایرانبه گزارش عصرپرس، سردار حسین رحیمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری عاملان شهادت شهید «آرمان علی‌وردی»، بیان کرد: پس از اقدام وحشیانه و جنایتکارانه‌ای که بر شهید علی وردی در اکباتان انجام شد تیم‌های ویژه پلیس آگاهی ۱۵ نفر از عناصر اصلی جنایت را شناسایی کردند که پنج نفر از عوامل اصلی توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه موضوع دستگیری سایر عوامل موثر در شهادت شهید علی وردی در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد، گفت: با هماهنگی صورت گرفته دستگاه قضایی تلاش داریم تا در کمترین زمان ممکن این جنایتکاران به سزای اعمال خود برسند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این خصوص که آیا این افراد تحت تاثیر فضای مجازی بوده و در حقیقت فریب خورده هستند، گفت: عاملان این جنایت بزرگ و فجیع در حقیقت فریب‌خورده دشمن هستند.

وی افزود: این افراد در تهران دستگیر شدند علی‌رغم دستگیری این افراد در شهرک اکباتان این افراد اهل این منطقه نیستند.

سردار رحیمی با اشاره به ربایش دکتر فرهود پدر علم ژنتیک ایران، گفت: وی پس از ۴۸ ساعت به مطب خود برگشت اما ما با پیگیری خود عوامل این ربایش که درخواست هشت میلیارد تومان پول از وی کرده بودند را دستگیر کردیم.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با افرادی که امنیت جامعه را به خطر بیندازند، برخورد خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر: