اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۳۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۹ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - 02 November 2022
اظهارات برادر مرحوم فرشته احمدی:
« فرشته احمدی» ساکن مهاباد آذربایجان غربی یکی از جدیدترین اسامی است که عناصر ضدانقلاب و معاند در اکانت‌ها و رسانه‌های خود به عنوان کشته شده حوادث اخیر برجسته کرده‌اند.
تاکید دستگاه قضایی بر رسیدگی ویژه به پرونده قتل بانوی مهابادیبه گزارش عصرپرس، همزمان با آرام شدن خیابان ها و شکست بخش میدانی اغتشاشات و فراخوان های گسترده جریان ضد انقلاب، پروژه کشته‌سازی به عنوان یکی از محورهای اصلی تهییج و تحریک جامعه همچنان در دستور کار جدی رسانه های معاند قرار داشته و در راستای ادامه یافتن زنجیره­ی مربوط به این پروژه هر روز نامی جدید طرح و پیرامون آن داستان سازی های غیر واقعی می شود.

« فرشته احمدی» ساکن مهاباد آذربایجان غربی یکی از جدیدترین اسامی است که عناصر ضدانقلاب و معاند در اکانت‌ها و رسانه‌های خود به عنوان کشته شده حوادث اخیر برجسته کرده‌اند.

 ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ارتباط با جزئیات جان‌باختن خانم احمدی و پرونده تشکیل شده در این ارتباط توضیحات روشنگرانه‌ای ارائه کرده است؛ مطابق این توضیحات، برای بررسی علت فوت نامبرده پرونده کیفری تشکیل شده و بازپرس ویژه قتل با همکاری کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی و اداره اطلاعات استان آذربایجان غربی به طور دقیق در حال بررسی پرونده هستند؛ همچنین دادستان شهرستان مهاباد نیز به همراه کارآگاهان جنایی برای بررسی بیشتر پرونده در محل حادثه حضور پیدا کرده و تحقیقات همه‌جانبه‌ای در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در توضیحاتش به این مهم نیز اشاره کرده که طبق بررسی‌هایی که تا امروز انجام شده اثبات گردیده، شلیک گلوله از داخل منزل خانم فرشته احمدی انجام شده و این موضوع را اعضای خانواده این خانم هم تایید کرده‌اند.

همچنین تاکید شده حسب اعلام مراجع انتظامی و امنیتی در محدوده منزل این خانم در زمان وقوع حادثه هیچگونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس نیز وجود نداشته است.

طبق اظهارات عتباتی، در حال حاضر پرونده‌ای با موضوع قتل عمد خانم فرشته احمدی تشکیل شده و بازپرس جنایی در حال بررسی موضوع و انجام تحقیقات مقدماتی است و این پرونده با دستور ویژه در حال رسیدگی می باشد. دستگاه قضایی با دقت و جدیت و بدون توجه به فضاسازی‌های رسانه‌ای موضوع قتل خانم احمدی را بررسی می‌کند.

همانطور که در توضیحات روشنگرانه عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی مشخص است، پرونده کیفری پیرامون علت فوت خانم فرشته احمدی تشکیل شده و این پرونده به صورت دقیق و همه‌جانبه در حال رسیدگی است، با این حال شب گذشته ویدئویی از برادر این مرحومه در شبکه‌ها و کانال‌های ضدایرانی به صورت گسترده منتشر شد که در آن اظهاراتی از سمت فردی که خود را برادر مرحومه فرشته احمدی معرفی می نماید بیان شده است

فرد مذکور در این ویدئو در عین اتهام‌زنی به نیروهای حافظ امنیت مردم، تصریح می‌کند « از ما خواسته شده شکایت کنیم ولی ما شکایت نکرده‌ایم و شکایت هم نخواهیم کرد»

 به گزارش میزان، این در حالی است که در سخنان عالی‌ترین مقام قضایی استان آذربایجان غربی تاکید شده  دستگاه قضایی با دقت و جدیت و بدون توجه به فضاسازی‌های رسانه‌ای موضوع قتل خانم احمدی را بررسی خواهد کرد؛ بنابراین شایسته است خانواده این مرحومه اگر قرائن و ادله‌ای در خصوص چگونگی به قتل رسیدن وی در اختیار دارند، آنها را بدون فوت وقت به اطلاع مرجع قضایی برسانند تا روند بررسی علت فوت خانم احمدی تسهیل و تسریع شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: