اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۳۱۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - 15 September 2022
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده خبرداد:
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از ابلاغ تاسیس و بهره‌برداری از صندوق ضمانت اشتغال خرد زنان سرپرست‌خانوار توسط هیات وزیران خبر داد.
ابلاغ بهره‌برداری از صندوق ضمانت اشتغال خرد زنان سرپرست‌خانواربه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هیات وزیران دومین مصوبه ستاد ملی زن و خانواده را به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده ابلاغ کرد.

خزعلی ادامه داد: در این مصوبه تاسیس و بهره‌برداری از صندوق ضمانت اشتغال خرد زنان سرپرست‌خانوار جهت صدور ضمانت‌نامه به دهک‌های ۱ تا ۵ درآمدی تا سقف یک میلیارد ریال بدون نیاز به معرفی ضامن غیر را به بانک‌های عامل و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق و بانک رفاه ابلاغ شد.

وی گفت: همچنین مصوب شد ستاد ملی زن و خانواده مسئولیت تقسیم، هماهنگی، پایش و نظارت بر اقدامات همه دستگاه‌های ذی‌ربط را بر عهده دارد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: دستگاه‌های مذکور موظف هستند تمامی اقدامات و برنامه‌های خود را در اجرای این تصویب‌نامه هر ۶ ماه یکبار به دبیرخانه ستاد ملی زن و خانواده (معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده) گزارش کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: