اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۳۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۸ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - 14 August 2022
بر اساس گزارش مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۹۴۴ نفر رسید.
فوت۸۳ نفر دیگر در کشور براثر کرونابه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از وبدا، از دیروز تا امروز ۲۳ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۷۹۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۷۵ هزار و ۱۷۳ نفر رسید. تا کنون ۷ میلیون ۱۷۱ هزار و ۸۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۴۷۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۷۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۳۴ هزار و ۱۵۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۷۱۱ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۲۵ هزار و ۸۹۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۷۵۸ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۱۱ هزار و ۴۲۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۷۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.  
نام:
ایمیل:
* نظر: