اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 06 May 2017
پلیس آگاهی استان با انتشار تصاویر سارقان به عنف مامور نما ، از شهروندان درخواست کرد چنانچه از سوی این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند جهت شناسایی متهمان و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
سارقان مامورنما را شناسایی کنید

سرویس اجتماعی عصرپرس: سرهنگ جواد صفایی  با اعلام این خبر گفت : در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت مسلحانه دو نفر از راننده یک دستگاه خودرو سواری "کیا سراتو" پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صفایی گفت : اقدامات اولیه جهت شناسایی سارقان آغاز شده بود که ماموران در جریان یک سرقت مسلحانه نافرجام دیگر از راننده یک دستگاه خودرو تویوتا قرار گرفتند .

سرهنگ صفایی افزود : با توجه به حساسیت موضوع ، پرونده با شتاب بیشتر پیگیری شد و ماموران با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی در نهایت یکی از متهمان را دستگیر و در پی اعترافات وی مبنی بر سرقت های مسلحانه با همدستی فرد دیگری ، محل اختفاء متهم در تهران شناسایی شد.

وی ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهم در منزلش وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند؛ در بازرسی از محل دو قبضه اسلحه ، هشت جفت پلاک سرقتی ، تعدادی اموال سرقتی و مدارک شناسایی مالباختگان و سه دستگاه خودرو BMW ، یک دستگاه خودرو کیا سراتو و یک دستگاه پژو 405 مسروقه که از آن در سرقت های مسلحانه استفاده می کردند، کشف شد .

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در تشریح جزئیات سرقت های مسلحانه اعضای این باند گفت : متهمان تحت عنوان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یا پلیس آگاهی با کمین در مناطق خلوت شهر کرج ، جلوی خودروهای عبوری را گرفته و با تهدید اسلحه ، با ادعای اینکه راننده خودرو اقدام به حمل مواد مخدر کرده است و یا مظنون به قتل است یکی از سارقان راننده را سوار برخودرو پژو 405 سرقتی کرده و همدست وی نیز پس از انتقال خودرو مذکور به مکان مناسبی با تعویض پلاک اصلی با پلاک سرقتی از آن در جرایم کلاهبرداری و سرقت استفاده می کردند .

وی ادامه داد: با توجه به احتمال سرقت های دیگر اعضای این باند از افراد متعدد ،بازپرس شعبه 22 دادسراي کرج ، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه هاي جمعي صادر کرده است ، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون و یا شعبه 22 دادسرای ناحیه کرج مراجعه کنند .#

نام:
ایمیل:
* نظر: