اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - 08 June 2022
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد و هیچ سایت و فعالیت معرفی نشده‌ای هم وجود ندارد؛ این اسناد کذایی، یک حرکت سیاسی برای تداوم فشار حداکثری است.
اسلامی: ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای نداردبه گزارش سرویس سیاسی عصرپرس، محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت در پاسخ به خبرنگاران در خصوص گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ فعالیت هسته‌ای پنهان و نانوشته‌ای ندارد و هیچ سایت و فعالیت معرفی نشده‌ای هم وجود ندارد؛ این اسناد کذایی، یک حرکت سیاسی برای تداوم فشار حداکثری است.

وی ادامه داد: این حرکت اخیری که سه کشور اروپایی و آمریکایی انجام داده‌اند و ارائه پیش‌نویس قطعنامه علیه ایران، یک حرکت سیاسی در راستای سیاست فشار حداکثری است که اهداف اصلی آن با پشتوانه فکری و رهبری رژیم صهیونیستی دنبال می‌شود.

اسلامی ادامه داد: موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و  ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.
نام:
ایمیل:
* نظر: