اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۲۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۴ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - 06 June 2022
معاون اجرایی رئیس جمهور از تخریب بقایای متروپل آبادان پس از عملیات آواربرداری خبر داد.
مرتضوی: بقایای متروپل پس از آواربرداری، تخریب خواهد شدبه گزارش عصرپرس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سید صولت مرتضوی، امروز دوشنبه، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدیده حادثه متروپل آبادان، گفت: این حادثه، بسیار تلخ بود و تاکنون پیکر‌ ۳۸ هموطن، از زیر آوار خارج شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور، اظهار داشت: عملیات آواربرداری از متروپل، تعطیل شدنی نیست. همه دستگاه‌ها با امکانات موجود، پای کار هستند و تا زمانی که مسئولان استان خوزستان پایان کار را اعلام کنند، این عملیات ادامه دارد. بقایای متروپل نیز پس از عملیات آواربرداری، تخریب می‌شود.
 
مرتضوی تصریح کرد: عملیات آواربرداری در متروپل با تدبیر پیش رفته و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) به عنوان پیمانکار وارد عمل شده است؛ دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز با همه ظرفیت خود به میدان آمدند.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور در ادامه با اشاره به سفر روز جمعه آقای رئیسی به آبادان و بازدید از محل حادثه متروپل و همچنین دستور‌های صادر شده در این‌باره، گفت: در سفر به آبادان و خرمشهر و برای بررسی طرح توسعه منطقه آزاد اروند، مسائل این شهرستان‌ها احصا شده تا با پیش‌بینی اعتبار لازم، بخشی از مشکلات مردم این منطقه حل شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: