اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۹ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - 28 May 2022
دادستان تهران:
دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به مجروح شدن چهار مامور نیروی انتظامی در حادثه امروز خیابان طالقانی گفت: دستورهای لازم برای بررسی این پرونده صادر شده و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.
چهار مامور نیروی انتظامی در خیابان طالقانی مجروح شدندبه گزارش عصرپرس از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی درباره جزئیات حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی افزود: صبح امروز شنبه هفتم خرداد پس از اطلاع از حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی تهران بلافاصله به همراه معاون و بازپرس ویژه قتل در صحنه حاضر شدیم.

وی ادامه داد: در این حادثه فردی با سلاح گرم به ماموران انتظامی مستقر در مقابل ساختمان بنیاد شهید تیراندازی کرده بود که بر اثر این حادثه چهار نفر از ماموران نیروی انتظامی مجروح شدند.

دادستان تهران با بیان اینکه اکنون ضارب دستگیر شده است، افزود: این فرد مجرم روز گذشته نیز چهار تن از شهروندان شهرستان شهریار را با سلاح گرم به قتل رسانده و متواری بود.

صالحی اظهارداشت: دستورهای لازم برای بررسی این پرونده صادر شده و تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.


 قتل به بهانه اختلافات ملکی / ضارب ماموران انتظامی در خیابان طالقانی دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در تشریح علت حادثه امروز در خیابان طالقانی بیان داشت: روز گذشته در پی تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که منجر به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن ۲ نفر گردید، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه گواه این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که از سالها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته اند اقدام به این عمل مجرمانه  کرده و از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آید.

 سردار رحیمی عنوان کرد: گفتنی است این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط ماموران حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که  به سمت ماموران و شهروندان شلیک کرده دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال انجام می باشد .

وی در پایان افزود: در تحقیقات اولیه، متهم که باغدار است انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: