اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - 28 May 2022
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از دستگیری فردی که اقدام به تیراندازی به سوی ماموران و شهروندان در مقابل بنیاد شهید کرده بود، خبر داد.
2مامور فراجا مورد حمله افراد شرور قرار گرفتندبه گزارش عصرپرس،درپی اعلام خبری مبنی بر تیراندازی به سمت ماموران پلیس در مقابل کلانتری فلسطین در خیابان طالقانی تهران، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: در پی تجمع تعدادی از  افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان طالقانی، فردی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و شهروندان کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این حادثه دو نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند. متهم نیز  دستگیر و بازجویی از او در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" مراد مرادی "،در این رابطه اظهار داشت: صبح امروز در پی دریافت خبری مبنی بر اقدام غیرقانونی عده ای در یکی از خیابان های تهران، ماموران  انتظامی برای بررسی موضوع وارد صحنه شدند که فردی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مردم و ماموران می کند.

وی افزود:ماموران به سرعت وارد عمل شده تا از این اقدام این فرد جلوگیری کنند که متاسفانه 2 تن از آنان مورد هدف قرار می گیرند و پس ازآن فرد ضارب به سرعت دستگیر  می شود.

به گفته وی مجروحان جهت مداوا به سرعت توسط عوامل امدادی به بیمارستان اعزام شدند واطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر امنیت در خیابان های اطراف برقرار است و هیچ مشکل خاصی وجود ندارد از مردم خواست اخبار را از مبادی  رسمی ورسانه ها ی معتبر پیگیری وبه شایعات فضای مجازی توجه نکنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: