اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 01 May 2022
نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر کار درخصوص سوال موسوی لارگانی مبنی بر انتصابات معاونان و مدیران وزارتخانه و روسای سازمان‌ها از افراد خارج از وزارتخانه، قانع شدند.
مجلس از توضیحات وزیر تعاون درباره انتصابات قانع شدبه گزارش عصرپرس به نقل از خانه ملت؛ نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان سوال ملی سیدناصر موسوی لارگانی از حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص انتصابات معاونان و مدیران وزارتخانه و روسای سازمان‌ها از افراد خارج از وزارتخانه، با ۱۲۲ رأی موافق، ۱۰۱ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۵ نماینده حاضر در جلسه، از پاسخ‌های وزیر قانع شدند.

مجید انصاری سخنگوی کمیسیون اجتماعی در توضیح سوال نماینده مردم فلاورجان از وزیر کار، گفت: بر اساس اظهارات آقای موسوی لارگانی در کمیسیون؛ شایسته سالاری در انتصابات یکی از الزامات مدیریتی است و باید به نیرو‌های متخصص و کاردان و انقلابی داخل سیستم توجه کرد، لیکن در دوره مدیریت جدید وزارتخانه عظیم تعاون کار و رفاه اجتماعی همانگونه که انتظارش میرفت شاهد حجم زیادی از انتصابات برون سازمانی هستیم.

وی افزود: انتصاباتی بیشتر رفیق محور که انگیزه‌ها را در بین نیرو‌های زبده و جوانان متخصص وزارتخانه از بین برده است، نماینده فلاورجان اذعان دارد که وزیر با اتوبوسی از نیرو‌های همراه کارنابلد وارد سیستم شده و هیچ توجهی به ظرفیت‌ها، حجم کار و وظایف ندارد لذا خواستار ایراد توضیحاتی پیرامون دلیل این اقدامات و انتصابات که آینده‌ای نامشخص به دنبال دارد، شد.

انصاری اظهار کرد: پاسخگوی نیرو‌های متخصص و باتجربه و جوان وزارتخانه باید مشخص شود که چه کسی است چراکه بعضا شاهد بودیم بدون کسب نظر مراجع نظارتی و امنیتی انتصاباتی انجام شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر: