اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۳ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - 30 March 2022
دادستان کل کشور با اشاره به حاشیه های بازی فوتبال ایران و لبنان در مشهد گفت: نه تنها عذرخواهی کافی نیست بلکه باید وجوه دریافتی را به آنها بازگردانند و عذرخواهی جدی کنند.
واکنش دادستان کل کشور به اتفاقات بازی فوتبال ایران و لبنانبه گزارش عصرپرس، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز چهارشنبه در گفت و گویی درباره وقایع دیروز حاشیه بازی فوتبال ایران و لبنان در مشهد و اتفاقی که برای ورود برخی بانوان به ورزشگاه رخ داد، افزود: گزارش این اتفاق به ما رسیده است اما نکته‌ای که وجود دارد این است که اولا مسئولان باید تدبیر می‌کردند اگر جایگاه مناسب برای خانم‌ها بوده و شرایط به گونه ای بوده که می‌توانستند برای آنها بلیت بفروشند قطعا باید متناسب با آن، ظرفیت و جایگاه مناسب پیش بینی می‌کردند و اگر شرایط مهیا نبوده و امکان حضور خانم‌ها در ورزشگاه وجود نداشته از ابتدا باید تدبیر می کردند و بلیت نمی‌فروختند.

وی ادامه داد: اینکه ابتدا بلیت بفروشند و بعد مانع شوند قابل قبول نیست بنابراین این اقدام را به هیچ وجه قابل قبول و تایید نمی‌دانم و نه تنها عذرخواهی کافی نیست بلکه باید وجوه دریافتی را به آنها بازگردانند و عذرخواهی جدی کنند.

منتظری اضافه کرد: ظرفیت ورزشگاه و جایگاه پیش بینی شده برای خانم‌ها مشخص است و باید مدیریت می کردند و از نظر من این اتفاق نشانگر ضعف مدیریت است.

دادستان کل کشور تصریح کرد: به سهم خودم با اینکه جزو وظایف ما هم نبوده از خانم های محترم عذرخواهی می کنم و پوزش می طلبم زیرا نفس کار خوب نبوده است و امیدواریم دیگر شاهد این نقواص و ضعف ها نباشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: