اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۲۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - 19 March 2022
مديرعامل توانير از آمادگي شركت توانير با همراهي 20 هزار نيرو اين مجموعه براي خدمت‌رساني در ايام عيد نوروز خبر داد.
آمادگي 20 هزار نیروی توانير براي خدمت‌رساني به مردم در ايام نوروزبه گزارش عصرپرس از وزارت نیرو، "آرش كردي" با اشاره به آمادگي توانير براي ايام نوروز اظهار كرد: صنعت برق مانند سال‌های گذشته با آمادگي كامل، تجهيز منابع، امكانات و اكيپ‌هاي عملياتي با همراهي 20 هزار نيروي خدوم صنعت برق آماده ارائه خدمات به مردم و مشتركان است.

وي با بیان اینکه صنعت برق تعطيل‌بردار نيست، اضافه کرد: در ايام عيد اهميت این موضوع به دليل دورهمي‌هاي خانوادگي، حضور در مراكز تفريحي دوچندان شده و به همين منظور خدمات‌دهي را به شكل مناسب‌تري ارائه خواهيم كرد و اگر مشكل يا قطعي ناخواسته‌اي در شبكه ايجاد شود ظرف كوتاه‌ترين زمان ممكن بايد برطرف خواهد شد.

كردي خاطرنشان كرد: کوچک‌ترین مشکل با استفاده از بخش‌هاي مختلف صنعت برق مانند مراكز اتفاقات، رصد و پايش اكيپ‌هاي عملياتي به صورت شبانه روزي پيگيري خواهد شد.

مديرعامل توانير عنوان كرد: امسال علاوه بر سامانه 121، سامانه برق من ( اپليكشين برق من) براي دريافت گزارش و رصد مشكلات توانير در دسترس مردم قرار گرفته که بخش‌هاي متنوع صنعت برق در این برنامه آماده خدمت‌رساني به مردم هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر: