اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۸۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۵ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - 15 March 2022
انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری اسلامی ایران در امور زنان و خانواده عصر دوشنبه به وقت محلی با وزیر فرصت‌های برابر و خانواده ایتالیا دیدار و طرفین درباره آسیب پذیری زنان در بلایا و لزوم کمک رسانی به آنان با یکدیگر گفت وگو کرد.
دیدار خزعلی با وزیر فرصت‌های برابر و خانواده ایتالیابه گزارش عصرپرس، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده  عصر دوشنبه به وقت محلی در حاشیه شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن در سازمان ملل متحد با این مقام اروپایی دیدار و گفتگو کرد.

وزیر فرصت های برابر و خانواده ایتالیا در این دیدار با توجه به وضعیت آسیب پذیر زنان در شرایط مختلف خصوصا شرایط اقلیمی و تغییرات آب و هوایی و زیست محیطی و نیز همه گیری بیماری کووید -۱۹، خواستار رسیدگی به وضعیت آنان در چنین شرایطی شد.

این مقام اروپایی هدف از اجلاس کمیسیون مقام زن را کمک به زنان و رفع آسیب هایی دانست که در شرایط حاد و ویژه متوجه آنان است.

معاون رئیس جمهوری ایران در امور زنان و خانواده نیز با تاکید بر آسیب پذیر بودن زنان در بلایا و لزوم کمک رسانی به آنان اظهار داشت: زنان ایرانی در همین شرایط ویژه و بلایا، از بهترین افرادی بودند که از اقشار آسیب پذیر جامعه آسیب زدایی کردند.

خزعلی تصریح کرد: زنان ایرانی به ویژه زنان خانه دار در شرایط بیماری همه گیر کووید -۱۹  بیشترین کمک را برای رسیدگی به زنان سرپرست خانوار، تهیه ماسک، کمک‌های نقدی و حمایت از بیماران کرونایی به عهده گرفتند.

دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهوری ایران در امور زنان و خانواده برای شرکت در شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک حضور یافته است.
نام:
ایمیل:
* نظر: