اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 22 April 2017
استاندار کرمان اعلام کرد
استاندار کرمان گفت:دفتر صدور روادید در فرودگاه بین المللی کرمان راه اندازی شد که بدون تردید با راه اندازی این دفتر، گردشگران خارجی را چندین برابر شده و مسیر حضور سرمایه گذاران خارجی را تسهیل می کند.

راه اندازی دفتر صدور روادید در فرودگاه بین المللی کرمان


سرویس اقتصادی عصرپرس: علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در آئین افتتاح دفتر صدور روادید در فرودگاه بین المللی کرمان افزود: در دولت تدبیر و امید سه میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان کرمان محقق شده است که بسیار قابل توجه است.

به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار کرمان گفت: راه اندازی دفتر صدور روادید در فرودگاه بین المللی کرمان بدون تردید گردشگران خارجی را چندین برابر کرده و مسیر حضور سرمایه گذاران خارجی را تسهیل می کند.

 وی در ادامه به وضعیت جغرافیایی استان اشاره کرد و گفت: در حوزه اقتصادی دو مسیر بزرگ اقتصادی در استان کرمان وجود دارد و  75 درصد کالاهایی به داخل کشور می رود، از خاک کرمان عبور می کند.

وی عنوان کرد: بعد از طرح توسعه و گسترش جاسک و مکران بزرگ با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، موقعیت استان کرمان به گونه ای است که باید پشتیبان این طرح باشد.

رزم حسینی با اشاره به جا به جایی 32 میلیون تن  مواد معدنی در استان کرمان، عنوان کرد: حدود 10 درصد تولید خودروی کشور در استان کرمان انجام می شود.

نماینده دولت تدبیر و امید در استان کرمان ادامه داد: شش میلیون تن محصولات کشاورزی در استان کرمان تولید و صادر می شود و مدیریت استان کرمان به دنبال ایجاد حداکثر ظرفیت برای سرمایه گذاران است.

وی تاکید کرد: استان کرمان در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی با ثبت پنج اثر در فهرست آثار جهانی، رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه از مجموع پنج اثر ثبت شده جهانی در استان کرمان سه اثر در این دولت به ثبت جهانی رسیده است، یادآور شد: ظرفیت های گردشگری استان کرمان از جمله کلوت های شهداد، کم نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: میزان گردشگری نسبت به دولت قبل هفت برابر شده و روز به روز در حال افزایش است.

رزم حسینی در ادامه با اشاره به اجرای ایده شهر نمونه اقتصاد مقاومتی، گفت: تاکنون 300 گردشگر خارجی  شب اقامت در هتل کپری شهرستان قلعه گنج داشته اند./

راه اندازی دفتر صدور روادید در فرودگاه بین المللی کرمان

نام:
ایمیل:
* نظر: