اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 22 April 2017
فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش سراسری فرماندهان ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی با 300 هزار نیرو آماده تأمین انتخابات است.
آمادگی 300 هزار نیروی ناجابرای برگزاری انتخاباتی امن

سرویس سیاسی عصرپرس: سردار حسین اشتری در حاشیه بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان ناجا به خبرنگاران گفت: نیروی انتظامی با آمادگی کامل و توان حداکثری آماده برگزاری انتخاباتی امن و گسترده در سال جاری است.

 وی گفت:  با تعامل و همکاری خوب مردم عزیز و دستگاه های مختلف امید داریم انتخاباتی کاملا امن را پیش رو داشته باشیم.

فرمانده ناجا با اعلام این که نیروی انتظامی با 300 هزار نیرو آماده تأمین امنیت انتخابات است به اقدامات و آمادگی ناجا در تمام استان های کشور در این راستا اشاره کرد.

سردار اشتری با اعلام این که هرگونه تجمع و میتینگ باید با مجوز برگزار شود از برخورد ناجا با برگزاری میتینگ ها و تجمعات فاقد مجوز طبق قانون خبر داد و افزود: خوشبختانه پس از اعلام اسامی نامزدهای حائز صلاحیت برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری هیچ مورد امنیتی در کشور گزارش نشده است.

وی در باره استفاده کاندیداها از فضای مجازی در امر تبلیغات، گفت: ستاد انتخابات کشور دستورالعمل هایی در این رابطه تهیه کرده و کاندیداها بایستی بر طبق آن عمل کنند.

فرمانده ناجا تصریح کرد: پلیس فتا با گروه ها و دسته هایی که اقداماتی در راستای هتک حیثیت کاندیداها انجام دهند، برخورد می کند. نیروی انتظامی آمادگی دارد در صورت برگزاری تجمعات و نیز انجام تحرکات غیرقانونی طبق هماهنگی با قوه قضائیه برخورد کند.

سردار اشتری بررسی و ارزیابی اقدامات ناجا در سال گذشته و آماده شدن برای اجرای مأموریت ها در سال جدید را از اهداف بیست و دومین همایش فرماندهان این نیرو عنوان کرد.

وی در خصوص وضعیت و کنترل مرزها در زمان برگزاری انتخابات گفت: وضعیت مرزهای کشور بسیار مطلوب است و مرزبانان در آمادگی کامل بسر می برند؛ هیچ مورد مشکوکی در مرزها مشاهده نشده است.

سردار اشتری ادامه داد: مسئولیت امنیتی مرزها بر عهده نیروی انتظامی است و اگر دستگاه های دیگر در این راستا در مرزها حضور پیدا می کنند مسلما با نیروی انتظامی در امر امنیت مرزها مشارکت دارند.

نام:
ایمیل:
* نظر: