اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - 18 April 2017
مدیر عامل شرکت آبفار هرمزگان خبر داد
مدیر عامل شرکت آبفار هرمزگان در راستای آبرسانی به دو روستای هرنگ و کوخرد دو سایت آب‌شیرین‌کن با حجم ۲۰۰۰ متر مکعب با همکاری بخش خصوصی احداث می‌شود.
احداث 2 ‌آب‌شیرین‌کن در روستاهای بستک استان هرمزگان
سرویس اقتصادی عصرپرس: عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: در راستای آبرسانی به دو روستای هرنگ و کوخرد دو سایت آب‌شیرین‌کن با حجم ۲۰۰۰ متر مکعب با همکاری بخش خصوصی احداث می‌شود.

به گزارش عصرپرس از پاون، وی در ادامه در خصوص پروژه آبرسانی به روستای هرنگ گفت: احداث ۲ مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی و ۱۱۰ کیلومتر عملیات لوله گذاری که هنوز به پایان نرسیده از مشخصات این پروژه است همچنین گفتنی است آب‌شیرین‌کن ۱۰۰۰ مترمکعبی هرنگ به بهره‌برداری رسیده و در حال استفاده است که برای اتمام این پروژه اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال نیاز است.

حمزه پور در خصوص پروژه آب‌شیرین‌کن روستای کوخرد نیز اظهار کرد: برای اجرای پروژه آب‌شیرین‌کن روستای کوخرد از طریق مناقصه سرمایه‌گذار آن انتخاب و در مرحله اجرا است که در پی آن ۲ باب مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی نیز احداث شده که با ساخت این مخازن پیشرفت فیزیکی این پروژه ۵۰ درصد است.

بر اساس این گزارش، استاندار هرمزگان از پروژه‌های آبرسانی به روستاهای کوخرد و هرنگ شهرستان بستک بازدید و در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها قرار گرفتند.

استاندار هرمزگان پس از بازدید این پروژه‌ها از عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان تقدیر و تشکر کرد و بر تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌ها تاکید کردند./
احداث 2 ‌آب‌شیرین‌کن در روستاهای بستک استان هرمزگان
نام:
ایمیل:
* نظر: