اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۸۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - 14 February 2022
پورابراهیمی در دیدار با وزیر ارشاد مطرح کرد:
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار رفع مشکلات رسانه‌ها به‌ویژه قشر پرتلاش خبرنگاران شد.
ضرورت رفع مشکلات رسانه‌ها به‌ویژه قشر پرتلاش خبرنگارانبه گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی نماینده مردم کرمان و راور و عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و  ارشاد اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این نشست صمیمی جمعی از اعضای هیئت مدیره خانه‌های مطبوعات شمال و جنوب استان کرمان حضور داشتند و در این جلسه یک ساعته تمامی مسائل و مشکلات حوزه رسانه و به‌ویژه قشر پرتلاش و زحمتکش خبرنگار در سطح کلان کشور مطرح شد و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قول پیگیری و رفع بسیاری از مسائل را با همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی داد.

وی افزود:کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در زمینه رفع مشکلات رسانه‌ها و به‌ویژه قشر پرتلاش خبرنگاران همکاری لازم را با دولت و به‌ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشته باشد.

پورابراهیمی بیان کرد: در این جلسه نماینده‌ای از انجمن‌ها و موسسات هنری نیز به بیان مشکلات این قشر پرتلاش در سطح استان و کشور پرداخت و پیشنهادات بسیار خوبی برای ارتقای این حوزه مطرح شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: