اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۵ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - 07 February 2022
با حضور وزیران نفت و صمت
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور وزیران نفت و صمت و مشارکت ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در چهار گروه مواد اولیه، ماشین‌آلات، کالای ساخته و نیمه‌ساخته و خدمات فنی و مهندسی آغاز به‌کار کرد.
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست گشایش یافتبه گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست صبح امروز (دوشنبه، ۱۸ بهمن‌ماه) و از دقایقی پیش با حضور وزیران نفت و صنعت، تجارت و معدن (صمت)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرا، معاونان  وزیر نفت و صاحبان و فعالان صنعت پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

دوره پانزدهم نمایشگاه ایران‌پلاست با حضور ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای چین، تایوان و ایتالیا در ۹ سالن اختصاصی و در چهار گروه کالایی مواد اولیه، ماشین‌آلات، محصولات و خدمات فنی و مهندسی برگزار شده است.

هم‌زمان با برگزاری پانزدهمین نمایشگاه ایران پلاست، نمایشگاه مجازی ایران‌پلاست نیز برای مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگانی که امکان حضور فیزیکی در نمایشگاه ندارند، در تاریخ نمایشگاهی ایران پلاست به‌مدت یک‌ماه دایر است.

افزون‌براین،برگزاری ۱۷ نشست تخصصی و کارگاه آموزشی در حوزه صنایع پایین دستی پتروشیمی و پلیمری در حاشیه این دوره از نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است. همچنین ۳۰۰ بازرگان خارجی از ۱۵ کشور در رویداد بین‌المللی ایران‌پلاست حاضر خواهند شد.

نمایشگاه ایران پلاست فرصتی بزرگ و منحصر به فرد در منطقه خاورمیانه است که آخرین رویدادها و توانمندی‌های به‌روز صنعت پلیمر، پلاستیک و صنایع وابسته را در معرض نمایش و رقابت می‌گذارد.

نمایشگاه ایران‌پلاست با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و شعار «کسب‌وکار جهانی» در ۲۰ هزار مترمربع سالن‌های سرپوشیده و ۲۵۰۰ متر فضای باز از ۱۸ تا ۲۱ بهمن‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران دایر است.



خبرنگار: پروین مرادی
نام:
ایمیل:
* نظر: