اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۲۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - 06 February 2022
رئیس جمعیت هلال‌احمر با تشریح ویژگی‌های شخصیت "حاج قاسم سلیمانی" گفت: شهید سلیمانی داوطلبانه زندگی خود را با مردم قسمت می کرد و امروز باید الگوی داوطلبان جمعیت هلال احمر باشد.
کولیوند: الگوی خدمت در هلال‌احمر روحیه داوطلبی به گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم افتتاحیه دومین یادواره «رفیق خوشبخت ما» گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی اصل بشردوستی را تعریف کرد و همیشه بر آن پایبند بود.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی روحیه داوطلبی داشت و همه زندگی خود را با دیگران تقسیم می کرد و در حقیقت قاسم بود. او همیشه سختی ها و مشقت ها را برای خود انتخاب می کرد و آرامش و آسایش را به مردم اعطا می کرد. خوب تقسیم می کرد، شجاع و مخلص بود و هیچ گاه به دنبال مطرح شدن نبود و همیشه با تدبیر و اخلاص عمل می کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی همیشه از تظاهر و تکبر به دور بود که این موارد نیز از نشانه های یک داوطلب است. حاج قاسم سلیمانی پشتیبان بزرگ جبهه مقاومت و حامی مظلومان بود و هیچ گاه نیز از این عرصه عقب نشینی نکرد.

کولیوند ادامه داد: امروز نیز هلال احمر با الگو قراردادن حاج قاسم سلیمانی به محرومان و افراد مظلوم کمک می کند. همه ما شاهد بودیم که شهید سلیمانی پس از وقوع سیل با حضور در میان مردم به آنها خدمت و دل آنها را شاد می کرد. امروز نیز بر ما واجب است که راه این شهید را ادامه داده و دل محرومان و مظلومان را شاد کنیم.

وی افزود: شهادت حاج قاسم سلیمانی سبب شد تا دشمنان در مقابل عظمت ملت ایران تسلیم شده و کشور ایران در جهان مطرح شود. در عمل شهید سلیمانی همواره تکریم ارزش های انقلاب مشاهده می شد و امروز نیز داوطلبان جمعیت هلال احمر باید با کردار خود نماد ارزش های انقلاب اسلامی باشند. شهید سلیمانی نقشی اساسی در ایجاد بصیرت و وحدت در میان مردم داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم نماد امید، استقامت و پیروزی برای جوانان بود و جوانان با تاسی از ایشان به این سطح رسیدند که می توان به پیروزی دست یافت و بر مشکلات غلبه کرد.

کولیوند تصریح کرد: مجموعه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امروز می خواهد مسیر حاج قاسم سلیمانی را در پیش گیرد و با الگو قراردادن ایشان مسیر تعالی را طی کند و در همین راستا جشنواره «رفیق خوشبخت ما» برگزار شد تا جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر هر کدام ۴۰ اقدام خیرخواهانه به نیت حاج قاسم سلیمانی انجام دهند تا به برکت شهید سلیمانی و این اقدامات خیرخواهانه گره ای از مشکلات مردم باز شود.
نام:
ایمیل:
* نظر: