اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - 05 February 2022
سردار اشتری:
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه اقتدار پلیس لازمه امنیت است، گفت: همه نهادها و دستگاه‌های ذیربط اعم از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه پلیس مقتدر را در استقرار نظم، تامین امنیت و آرامش مردم همراهی کنند.
همراهی قوای سه‌گانه با پلیس برای استقرار امنیت ضروری استبه گزارش عصرپرس از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری در پی شهادت شهید سرهنگ دوم «علی اکبر رنجبر» در پیامی اظهارداشت: انتظامی جمهوری اسلامی ایران، نهادی خدمتگزار و انقلابی بوده که با بهره‌مندی از نیروی انسانی مومن، متدین و مردمی، شبانه روز برای دفاع از جان، مال و ناموس مردم جان فشانی می‌کند و خود را مزین به مدال زرین «مجاهدان فی سبیل الله» و «ستون‌های استوار امنیت» که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای عزیز مدظله‌العالی اعطا شده است، می‌داند. بنابراین دفاع از این افتخارات را تکلیف و وظیفه خود دانسته و در این راه از هیچ تلاش و مجاهدتی، هر چند به قیمت جان، فروگذار نخواهد کرد.

وی در بخشی دیگری از این پیام یادآور شد: شهید سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر از جمله خیل مجاهدان فی سبیل الله است که جان خود را در راه لبیک به پیام رهبر عزیز و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای تقدیم امنیت و آرامش مردم کرد.

سردار اشتری افزود: اینجانب شهادت این افسر شجاع را محضر نائب بر حق حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم این شهید والامقام، همسر و فرزندان و بستگان عزیز و همه همکاران خدوم، شجاع و جان برکف مجموعه انتظامی کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

فرمانده کل انتظامی خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و برخورد قاطع با مخلان آسایش و امنیت مطالبه جدی مردم و انتقام خون این شهید بزرگوار به عنوان حق مسلم خانواده وی و مجموعه انتظامی کشور است؛ بنابراین به همه فرماندهان انتظامی و روسای پلیس‌های تخصصی موکدا تاکید می‌کنم، برخورد با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت جامعه را در دستور کار قرار داده و ضمن هماهنگی با مراجع قضایی این موضوع را به صورت ویژه اجرایی کنند.

سردار اشتری تصریح کرد: مخلان امنیت جامعه یقین داشته باشند در برابر پنجه فولادین و مقتدر پلیس توان مقابله را نخواهند داشت و سرانجام آنها جز تسلیم شدن در برابر قانون و مردم نخواهد بود؛ اقتدار پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه های ذیربط اعم از دولت، مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تامین امنیت و آرامش مردم همراهی کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: