اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - 04 February 2022
وزیر فرهنگ:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: در دولت مردمی، حمایت از تئاتر و متون ارزشمند نمایشی در جای‌جای ایران اسلامی با هدف عدالت فرهنگی و دسترسی هنرمندان و مخاطبان این رشته در سراسر کشور رویکرد اصلی خواهد بود.
حمایت از تئاتر و متون ارزشمند نمایشی رویکرد اصلی دولت استبه گزارش سرویس فرهنگی عصرپرس، محمدمهدی اسماعیلی در یادداشتی در حساب کاربری خود در اینستاگرام با ابراز خرسندی از برگزاری افتتاحیه چهلمین جشنواره تئاتر فجر در شهرستان مهریز یزد نوشت: هنر مادر و مولد تئاتر در کشور ما همواره پیشرو، اثرگذار و الهام بخش برای سایر هنرها بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در دولت مردمی حمایت از تئاتر و متون ارزشمند نمایشی در جای جای ایران اسلامی با هدف عدالت فرهنگی و دسترسی  هنرمندان و مخاطبان این رشته در سراسر کشور رویکرد اصلی خواهد بود.

وی افزود: خرسندم که چهلمین جشنواره تئاتر فجر این بار در شهرستان مهریز یزد و در کاروان‌سرای تاریخی زین الدین گشایش یافته است.

براساس این گزارش، آیین گشایش چهلمین جشنواره تئاتر فجر شامگاه پنجشنبه -۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰- با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان این وزارتخانه و مهران فاطمی استاندار یزد و شماری از اهالی فرهنگ و هنر در کاروان‌سرای تاریخی در شهرستان مهریز در استان یزد به صورت رسمی برگزار شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: