اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۱۶ دی ۱۴۰۰ - 06 January 2022
پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز و در سالروز شهادت اما ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) همزمان در تهران و ۲۴ استان کشور با حضور مردم مومن و انقلابی تشییع می شود.
تشییع پیکر مطهر ۲۵۰ شهید گمنام همزمان در ۲۵ استان کشوربه گزارش عصرپرس، مراسم وداع این شهدا که از ۲ سال گذشته تا کنون تفحص شده اند به صورت همزمان به جز تهران در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و جنوبی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مازندارن، مرکزی و همدان در حال برگزای است.

۱۵۰ شهید گمنام در پایتخت و بقیه در ۲۴ استان کشور تشییع می شود که پس از تهران ، اصفهان با 25 شهید ، در رده دوم تشییع شهدای گمنام قرار دارد. مراسم وداع با این شهدای گرانقدر ، دیروز و دیشب در مصلای شهرهای مختلف برگزار شد. این شهدای تفحص شده جزو شهدای عملیات ها و مناطق عملیاتی کربلای پنج و هشت(شلمچه)، تک دشمن ۶۷(شلمچه، زبیدات و مجنون)، خیبر(مجنون)، والفجر یک و مقدماتی(فکه)، والفجر ۹ (چوار تا سلیمانیه)، کربلای ۶ (سومار)، مسلم بن عقیل (سومار)، بدر(شرق دجله) و رمضان(شرق بصره) هستند. مراسم تشییع شهدای گمنام با مجوز رسمی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می شود.

همچنین مردم شهید پرور و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت همزمان با برپایی مراسم شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با پیکر مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس وداع کردند.

براین اساس پیکر این شهدا امروز تشییع و در مناطق مختلف کشور به خاک سپرده خواهند شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: