اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۷۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۰۶ دی ۱۴۰۰ - 27 December 2021
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اعلام کرد:
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: به دنبال امضای تفاهم‌نامه میان ستاد بازسازی عتبات عالیات و‌ شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، شبکه آبرسانی در برخی از روستاها از حالت سقایی خارج شده و به ایستگاه ثابت تبدیل می‌شود.
تامین آب شرب سالم به مناطق محروم کشور با همکاری ستادعتباتخبرنگار: وجیهه مرادی

به‌ گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی عصرپرس، "​حمیدرضا جانباز" در آئین امضای تفاهم‌نامه طرح آبرسانی سردار قاسم سلیمانی میان ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات نگاه ویژه‌ای به موضوع آب دارد که همین نگاه، ایده شکل‌گیری این تفاهم‌نامه بوده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر وزیر نیرو هم تاکید بسیاری بر موضوع ساماندهی شبکه آبرسانی در روستاها داشت تا در روستاهایی که شبکه آبرسانی نداریم و مردم مشکلاتی دارند، آبرسانی از حالت سقایی که سبب انتظار مردم برای رسیدن تانکرهای آب شده بود، خارج شده و به ایستگاه ثابت آب شرب تبدیل شود که نتیجه آن منجر به امضای این تفاهم‌نامه شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه این اتفاق شروع بسیار خوبی در آستانه بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات از محل کمک‌های مردمی اقدام به خرید و نصب مخازن ثابت و تعدادی کانتر سیار کرد و از سوی دیگر ما در مجموعه وزارت نیرو هم آب بخشی از این روستاها را تامین می‌کنیم.



نام:
ایمیل:
* نظر: