اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۰۲ دی ۱۴۰۰ - 23 December 2021
معاون اداری و مالی کمیته امداد خبر داد:
معاون اداری و مالی کمیته امداد از اهدای ۴۷ هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان کمیته امداد خبر داد.
اهدای ۴۷ هزار دستگاه وسیله گرمایشی به مددجویان سراسر کشوربه گزارش عصرپرس از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مجید باجلان در مراسم توزیع هفت هزار دستگاه لوازم خانگی و جهیزیه میان مددجویان کمیته امداد استان بوشهر گفت: در قالب کاروان فاطمی افزود: تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت و جهیزیه نوعروسان از جمله خدمات کمیته امداد به جامعه هدف است.
 
وی با بیان اینکه اقلام جهیزیه از از تولیدات داخلی و با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت از کارخانه‌های کشور خریداری می‌شود، افزود: تاکنون بیش از ۳۰ هزار سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی ماشین لباسشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان با قیمت‌ کارخانه تهیه و توزیع شده است.
 
باجلان اظهار کرد: امسال یکی از موضوعات اصلی و دغدغه‌ کمیته امداد به ویژه برای استان‌های جنوبی در فصل گرما، تامین وسایل سرمایشی بود که به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان تامین شد.
 
معاون اداری و مالی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در قالب همین طرح ۵۵ هزار دستگاه کولر آبی و ۲۴ هزار کولر گازی تحویل مددجویان شد.
 
باجلان تاکید کرد: برای فصل زمستان نیز در کل کشور حدود ۴۷ هزار دستگاه بخاری گازی تاکنون به جامعه هدف تحویل شده و در مناطقی که گاز وجود ندارد، متناسب با همان اقلیم وسایل گرمایشی تهیه و تقدیم شده است.
 
باجلان افزود: در مناطقی که مشکل آب وجود دارد نیز حدود ۱۰ هزار مخزن آب تهیه و تحویل خانواده‌های تحت حمایت شده است.
 
وی ادامه داد: امروز نیز در قالب کاروان فاطمی ۵۰۰ فقره جهیزیه نوعروسان و ۶۵۰۰ دستگاه لوازم ضروری سرمایشی، گرمایشی و مخزن آب به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر اهدا شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: