اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - 07 March 2017
آیت‌الله جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد اقتدار نظام افزایش پیدا خواهد کرد.
اقتدار نظام در مشارکت باشکوه مردم درانتخابات است

سرویس سیاسی عصرپرس: آیت الله احمد جنتی در افتتاحیه اجلاسیه دوم دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری: ضمن بیان اینکه انقلابی بودن یعنی عمل به اسلام ناب محمدی (ص)، فتنه‌گران را عاملان نفوذی در جمهوری اسلامی دانستند و بیان داشتند وظیفه خبرگان در تبیین فتنه و ماهیت فتنه‌گران سنگین‌تر از دیگران است.
 آیت‌الله احمد جنتی با بیان اینکه مجلس خبرگان از بزرگترین نهادهای نظام است، اظهار کرد: مجلس خبرگان از آنجا که با رهبری و ولایت فقیه سر و کار دارد، جزو بزرگترین نهادهای جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگان رهبری، آیت‌الله جنتی با اشاره به فرمایشات رهبری در توصیف مجلس خبرگان خاطرنشان کرد:رهبری فرمودند خبرگان باید انقلابی بماند و انقلابی عمل کند، حوزه علمیه را هم فرمودند، باید دید انقلابی بودن چه شرایط و وظایفی دارد.

وی ادامه داد:انقلابی بودن یعنی به سیره و وصیت‌نامه و راه امام عمل کردن، به نهج‌البلاغه عمل کردن، حمایت از مستضعف و مخروم و مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم،انقلابی بودن به معنای با دشمن طرح دوستی نریختن است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: دشمنی با آمریکا را نباید ساده گرفت . در برابر آمریکا نباید خود را دست کم بگیریم همانطور که امام راحل فرمودند در برابر آمریکا و ابر قدرت ها اظهار ضعف نکنید.

آیت الله جنتی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، تاکید کرد:  در حال حاضر در مملکت مشکلات عمده‌ای وجو دارد، بحث معیشت و بیکاری از جمله دردهایی است که باید برای درمان آن اقدام کنیم.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی و پیشرفت های آن، از رییس جمهور خواست  دولت در این زمینه گزارشی را ارائه دهد و اگر هم در برخی موارد کم کاری شده است دلایل عدم توفیق در این زمینه را برای مردم تشریح نماید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد اقتدار نظام افزایش پیدا خواهد کرد.یک مسئله مسئولیت شورای نگهبان است که احراز آن کار مشکلی است مسئله بعد مردم هستند که باید به چه کسی رأی بدهند باید همه بر مشارکت حداکثری مردم تاکید کنند.

آیت الله جنتی ضمن اشاره به ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی ، در سخنانی از شخصیت آن مرحوم تجلیل کرد.   


اقتدار نظام در مشارکت باشکوه مردم درانتخابات است 
نام:
ایمیل:
* نظر: