اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۲۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - 22 September 2021
آیین معارفه و تکریم فرماندهان جدید و سابق نیروی هوایی ارتش با حضور سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش برگزار شد.
مراسم معارفه فرمانده نیروی هوایی ارتش برگزارشدبه گزارش عصرپرس، در این مراسم فرمانده کل ارتش، رییس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا، فرماندهان عالی رتبه ارتش و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری حضور دارند.

در این مراسم حکم انتصاب فرمانده جدید نیروی هوایی از سوی رهبری توسط سردار شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا قرائت شد.

بنابر این گزارش، با حکم فرمانده معظم کل قوا؛ امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی به فرماندهی جدید نیروی هوایی ارتش منصوب شده که متن متن حکم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی

نظر به تعهد و شایستگی و پیشنهاد فرمانده کل آجا، شما را به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم.

اهتمام به ارتقاء توان و آمادگی‌های رزم در پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدید هوایی و رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی، در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های ذیربط لشکری و کشوری، مورد انتظار است.

از تلاش‌ها و خدمات ارزنده‌ی امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده هم در دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.

سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.

پیش از این سرتیپ عزیز نصیرزاده فرماندهی نیروی هوایی ارتش را عهده دار بود که هم اکنون جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح است.
نام:
ایمیل:
* نظر: