اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - 01 September 2021
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی روز پدافند هوایی و سالروز تأسیس نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
فرمانده نیروی زمینی ارتش روز پدافند هوایی را تبریک گفتبه گزارش عصرپرس از روابط عمومی ارتش، در متن پیام سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش به سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی آمده است: چشمان همیشه بیدار پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مصداق بارز «وَجَعَلْنَاهَا رُجُومًا لِلشَّیَاطِینِ» است.

در ادامه این پیام آمده است: حفاظت و حراست از آسمان جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از حریم امن ولایت و سپر آهنین دفاع از مرزهای آسمانی ملت قهرمان ایران اسلامی، افتخار بزرگی است که نصیب بندگان خاص خدا می شود.

سرتیپ حیدری در این پیام آورده است: این نیروی مخلص و انقلابی، همواره در صف نخست دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم گرانقدر این سرزمین بوده است.

وی در پیام خود تاکید کرده است: حماسه های بی بدیل این گمنامان دلیر ارتشی در تمام دوران دفاع مقدس در رهگیری، شناسایی و انهدام جنگنده های رژیم بعثی عراق بالاخص مقاومت آزادمردان سایت سوباشی، هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است: دلاورمردی های این نیروی قهرمان در عرصه خودکفایی و تولید رادار های بومی و هزاران دستاورد ارزشمند دفاعی در سالهای تحریم و دشمنی آشکار و پنهان دشمنان اسلام، خود گواه کارآمدی و توان بالای نیروی پدافند هوایی ارتش است.

فرمانده نیروی زمینی در پایان پیام خود آورده است: بنده به نیابت از همکارانم در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن روز پدافند هوایی ارتش را به جنابعالی و هم‌رزمان عزیزم در نیروی ولایت مدار پدافند هوایی ارتش تبریک عرض می نمایم و از خداوند توفیق روزافزون این مجاهدان عرصه امنیت و استقلال را از خداوند متعال خواستارم.
نام:
ایمیل:
* نظر: