اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۲۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - 24 August 2021
جدی در اخطار قانون اساسی:
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس خواستار توجه ویژه تمامی وزرا به وظایف اقتصادی خود از جمله تأمین نیازهای اساسی زیرمجموعه‌های خود شد.
خودسازی معنوی و ارتقاء روحیه کارمندان حلقه مفقوده برنامه وزرای پیشنهادی استبه گزارش عصرپرس از خانه ملت، علی جدی در نشست علنی مجلس نوبت صبح امروز (سه شنبه، 2 شهریور ماه) شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی با اشاره به اصول 110 و 43 این قانون گفت: متأسفانه برنامه‌های وزرای پیشنهادی با سیاست‌های اصلی نظام مغایرت دارد و آنها باید میزان نزدیکی برنامه‌های خود با این سیاست‌ها را اعلام می‌کردند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: بر اساس اصل 44 وظایف اقتصادی وزرا تبیین شده و وزارتخانه‌ها باید نسبت به تأمین نیازهای اساسی از جمله مسکن، معیشت، خوراک و آموزش به خصوص در حوزه کارمندان خود را در نظر بگیرند و برای مثال صرفا وزیر راه، مسئول تأمین مسکن نبوده و هر وزیری باید برای زیرمجموعه خود این مهم را در نظر داشته باشد.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان با اشاره به بند (3) اصل (44) قانون اساسی که هر فردی باید فرصت و توان کافی برای خودسازی داشته باشد، خاطر نشان کرد: متأسفانه وزرای پیشنهادی خودسازی معنوی و ارتقاء روحیه کارمندان حوزه خود را در نظر نمی‌گیرند و این موضوع به عنوان یک حلقه مفقوده است که وزرا باید به آن توجه کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر: