اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۲۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - 04 August 2021
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:
رییس بنیاد شهید گفت:‌ ایثارگران برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جان و مال خویش گذشتند تا امروز ما بتوانیم اقتدار و استقلال خود را با افتخار داشته باشیم.
ایثارگران برای حفظ انقلاب ازجان خود گذشتند تا امروز اقتدار داشته باشیمبه گزارش سرویس اجتماعی عصرپرس از ایثار ،‌سعید اوحدی روز چهارشنبه به‌ مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اظهار داشت:‌ مایه بسی افتخار و غرور هستند عزیزانی که در کمال تعهد و درستکاری با تمام توان و تلاش خویش بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به خاندان معزز شهدا و ایثارگران گذراندند و در جهت تحقق اهداف و سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی افزود:‌ بی‌تردید هنگامی که این خدمت و فعالیت برای ولی‌نعمتان نظام یعنی ایثارگران معزز و خانواده‌های معظم آنان باشد اجر دنیوی و اخروی آن بی‌بدیل خواهد بود چرا که آن پاک‌سیرتان برای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی از جان و مال خویش گذشتند تا امروز ما بتوانیم اقتدار و استقلال خود را با افتخار داشته باشیم، به یقین تکریم بازنشستگان در بنیاد شهید و امور ایثارگران تکریم خدمت به خاندان ایثار است چرا که بازنشستگان ما خادمان جامعه معزز ایثارگری هستند.

ایثارگران برای حفظ انقلاب ازجان خود گذشتند تا امروز اقتدار داشته باشیم

رییس بنیاد شهید ادامه داد:‌ تعداد زیادی از کارکنان بازنشسته بنیاد شهید و امور ایثارگران خود از جامعه ایثارگری هستند و علاوه بر حضور در جبهه حق علیه باطل برای سازندگی و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال‌ها خدمات شایسته‌ای داشته‌اند و این گواه آن است که ایثار و خدمت در نگاه آنان پایانی ندارد. انتظار داریم که بازنشستگان همچنان با همان روحیه ایثار و با پشتکار همیشگی در خدمت به این جامعه معزز و پیشبرد اهداف این نهاد مقدس فعال و کوشا باشند.

اوحدی گفت:‌ همزمان با ۲۵ ذی‌الحجه و روز خانواده و تکریم بازنشستگان فرصت را مغتنم شمرده و از زحمات بی‌دریغ، مساعی ارزشمند و اهتمام بازنشستگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول مدت خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران تشکر و قدردانی کرده، توفیق روزافزون آنها و خانواده گران‌قدرشان را از درگاه احدیت مسئلت می‌ کنم.




نام:
ایمیل:
* نظر: