اخبار مهم ایران و جهان را با عصر پرس مرور نمائید      
به روز شده در: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - 08 September 2015
مدیردفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب استان تهران
مدیردفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بخشی از آب شرب تهران که از چاه تامین می‌شود از عمق ۳۰۰ متری استحصال می‌شود که این عمق مانع از نشت هیچ گونه آلودگی به آن است.

به گزارش عصر پرس، مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب استان تهران گفت: بخشی از آب شرب تهران که از چاه تامین می‌شود از عمق ۳۰۰ متری استحصال می‌شود که این عمق مانع از نشت هیچ گونه آلودگی به آن است.

احمد مشیری با اشاره به حفرچاه های دفع فاضلاب بیمارستانی در عمق ۱۰ تا ۲۰ متری افزود: چاه های آب شرب جدا می شود و لوله گذاری ها به نحوی است که امکان نفوذ فاضلاب در آن وجود ندارد.

وی ایران را جزء هفت کشوری دانست که از سامانه آنلاین بررسی کیفیت ابق برخوردار است و تصریح کرد: این سامانه ها با صرف هزینه ای معادل ۷۰ میلیون تومان برای هرسیستم، در ۱۲۰ نقطه از تهران نصب شده است.

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اینکه ۱۰هزار چاه آب شخصی در شهر تهران وجود دارد ، گفت : این چاه ها در عمق ۱۰ تا ۲۰ متری حفر می شود و فقط برای آبیاری فضای سبز قابل استفاده است.

مشیری مدیریت این آبها را شخصی دانست و افزود: برخی از ارگانها از این آبها نمونه برداری کرده وکیفیت آب شهر تهران را براساس آن بی کیفیت اعلام کرده‌اند، در حالی که آب تهران جزو بهترین آب‌های دنیا از نظر کیفی است.

پایان خبر /


نام:
ایمیل:
* نظر: